LattePositive.blogg.se

Det här är min positiva blogg, här får aldrig ett negativt eller nedsättande ord nämnas om någon eller något. LoveLife is the motte, eller LoveLatte ;)

Bra dag ✌🏻️

Publicerad 2017-05-23 17:16:04 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag 😊


Först stod vågen på 69,5, ÄNTLIGEN under 70 igen 😃

Det gjorde i sin tur att jag provade få på mig ett par jeans jag köpte för över ett år sen, skulle på intervju för mitt nuvarande jobb men det slutade med att jag inte fick på mig dem. Fick knappt på mig dem i provhytten och de fanns inte i en större storlek, men tänkte att jag skulle gå ner några kilo i vikt. Det gjorde jag inte. Har försökt dra på mig dem några gånger senaste året när jag tyckt jag gått ner, men fått panik över hur tight de suttit. Idag gick de dock på utan större problem och satt bekvämt, jävligt snygga är de också 😍

Det största är att jag klarade av ett möte på förmiddagen med kund, statlig myndighet och ca 25 representanter från våra underentreprenörer. Jag stod framför alla och pratade med fast röst, jag till och med sa "nä, jag tar det" när kunden frågade om han skulle inleda mötet. Förra gången vi hade den här typen av möte satt jag tyst och sa knappt ett ord. Nu vågade jag sätta ner foten i det jag sa. Alltså, jag känner mig så jävla grym. Hela den här våren med allt skit har liksom lett fram till detta, o är det inte då jäkligt värt det ändå? 😎

Nu sitter jag i solen och slappnar av, känner mig avslappnad och skön i kroppen 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela