LattePositive.blogg.se

Det här är min positiva blogg, här får aldrig ett negativt eller nedsättande ord nämnas om någon eller något. LoveLife is the motte, eller LoveLatte ;)

Kos

Publicerad 2017-06-10 15:03:32 i Allmänt,

Grekisk hamam på förmiddagen och hela kroppen blev tokskön och huden silkeslen. Inpackad i lera och plast somnade jag till och från, sjukt skönt 😊 

Andra dagen här och jag ser redan att jag börjar bli snyggt brun. Jag glider runt i lilla minibikinitrosan like I don't care och det är så jävla härligt. Ingen kroppshets och inte bara acceptans utan till och med så tycker jag att jag är snygg! 
O jag gjorde lösögonfransar innan vi for, blev sjukt nöjd! Inga mer gråa ringar under ögonen pga nerramlad mascara, o snygga fransar varje dag. Håller de är det lätt värt en femhundring i månaden att fortsätta med ✌🏻️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela