LattePositive.blogg.se

Det här är min positiva blogg, här får aldrig ett negativt eller nedsättande ord nämnas om någon eller något. LoveLife is the motte, eller LoveLatte ;)

Pinpointing

Publicerad 2017-06-14 12:46:05 i Allmänt,

Idag är det svårt att vara positiv. Trots semester. Trots sol och värme. Men det är såna här dagar jag behöver byte fokus från det negativa och till det som är bra i mitt liv, verkligen pinpointa allt som faktiskt är grymt. 


Stallet. Världens bästa stall står jag i med en helt fantastisk stallägare och sjukt trevliga och hjälpsamma stallkompisar.

Jobbet. Trots allt så jobbar jag åt ett företag som uppmuntrar utveckling, som låter mig ha det ansvar jag har. Jag har en bra chef som bryr sig och uppmuntrar mig. Min andra chef och jag börjar hitta varann 👍

Linus. Min hund. Att få ta hans huvud och nos mellan mina händer och känna att det är vi. 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela