LattePositive.blogg.se

Det här är min positiva blogg, här får aldrig ett negativt eller nedsättande ord nämnas om någon eller något. LoveLife is the motte, eller LoveLatte ;)

Första dagen på mitt nya positiva liv

Publicerad 2017-05-22 19:28:48 i Allmänt,

Det här är en positiv blogg där inget negativt för avhandlas. När jag hamnar i negativa spiraler är det hit jag ska vända mig och skriva något positivt; om mig själv, nån annan eller rent allmänt om livet. 
Det ska bli bilder på allt jag tycker om, och det kan nog bli jäkligt ego ;)  Jag ska tillbaka till när jag mådde bra med mig själv och tyckte att jag var snygg. Här kommer jag tänka på ordval, var på väg att skriva "vill tillbaka" men ändrade till ska för det är ingen önskan. Jag SKA må bra igen! So prepare for selfies ;)  
För även om jag tänker 100 negativa tankar om mig själv så finns där i myllret av rent skitsnack nån enstaka där jag är nöjd/glad/positiv/lycklig och det är de jag ska fokusera på och skriva ner. 
 
So, here it goes :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela